Categorie
 
 
 
 
 

 
 
 
 

Istoria mărcii Sir Oliver datează din 1969, când Bernd Freier și-a deschis primul boutique în Würzburg de doar 25 de metri pătrați de spațiu. A fost un magazin de modă pentru domni și la acel moment nu a avut nici o idee că 50 ani mai târziu sortimentul său ar acoperi segmente de accesorii de modă de sex feminin și masculin, încălțăminte și îmbrăcăminte în mai mult de 30 de țări din întreaga lume. Noua afacere a fost numită Sir Oliver după eroul romanului Charles Dickens, Oliver Twist. Pentru a reflecta spiritul vremurilor, 'Sir' a fost adăugat numelui ca omagiu pentru scena modei din Londra și pentru a adăuga un fler internațional buticului, în timp ce, cei mai de succes creatori de modă pentru bărbați din capitala britanică prezentau de asemenea un 'ir' în numele lor.


În 1978, ca urmare a unui litigiu cu marca eau de Cologne deținută de producătorii de parfumuri, care au înregistrat numele "Sir" ca marcă comercială, ”Sir Oliver" a fost schimbat cu numele de marcă actual, 's.Oliver' și înregistrat sub acest nume în 1979 la Oficiul german de Brevetare și Mărci Comerciale.

După lansarea propriilor colecții de îmbrăcăminte pentru bărbați, femei și adolescenți, extinderea în străinătate a avut loc în jurul anului 2003, Austria, Elveția și țările Benelux devenind primele piețe de export, fiind urmate de Italia, Kazahstan, Polonia, apoi India și Franța... Din 2009, s.Oliver a intrat și pe piețele din Slovacia și Republica Cehă.

Compania a devenit astfel, unul dintre cei mai mari giganți de modă pe piața germană și europeană de-a lungul mai multor decenii, cu o gamă largă de produse pentru toate vârstele. Astăzi, brandul are sediul în Rottendorf și câteva personalități cunoscute din lumea culturii și sportului au devenit ambasadori ai brandului s.Oliver. Printre acestea se numără Ralf Schumacher, muzicianul Dieter Bohlen, boxerul Wladimir Klitchkaci și cântăreața Anastacia.

Motto-ul companiei s.Oliver  spune: „Real fashion for real people“ – ”Modă adevărată pentru oameni adevărați” , urmând acest motto la producția și proiectarea colecțiilor sale și oferind clienților săi modă de consum la un preț accesibil. Marca s.Oliver este deosebit de populară în rândurile generației tinere și mijlocii, care caută tendințele actuale ale modei la prețuri accesibile.
În plus, încălțămintea s.Oliver se caracterizează prin mai multe tehnologii de producție:

 

SOFT FOAM – Spumă moale

Încălțămintea dotată cu "Soft Foam" are câteva straturi speciale aflate între talpă și branț. Branțul este realizat dintr-o spumă care se adaptează formei piciorului, garantând un confort absolut la mers. În plus, această branț absoarbe șocul în timpul mersului.

LEATHER CUIR – ”căpută din piele”

Încălțămintea S.Oliver marcată cu simbolul „LeatherCuir“ este fabricată din piele de calitate superioară.

MEMBRANA TEX – MEMBRANĂ TEX

Membrana tex prezintă un strat special între căpută și căptușeală, care protejează pantofii de frig și umezeală externă, dar, în același timp, permite menținerea unui microclimat plăcut în interiorul pantofilor. Membrana tex este utilizată în principal în încălțăminte funcțională și este potrivită pentru condiții meteorologice dificile.

Removable Footbed – Removable insole – ”branț detașabil”

Încălțămintea cu funcție “ branț detașabil ” vă permite să înlocuiți branțul original  în funcție de nevoile Dvs., respectiv, dacă este uzată, o puteți înlocui cu una nouă și astfel puteți prelungi durata de viață a pantofilor.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version