Categorie
 
 
 
 
 
 
 

REGULAMENT  RECLAMAȚII

RPL, Spol. s.r.o., cu sediul social la Za riekou Nitrou 1490, Partizánske 958 01, Slovacia, număr de identificare: 31 42 22 84, înscrisă în Registrul Comerțului la Tribunalul districtual din Trenčín, 19023 / R, pentru vânzarea de bunuri prin intermediul unui magazin online situat la adresa www.robelshoes.ro

 

DISPOZIȚII INTRODUCTIVE

Prezenta procedură de reclamație se aplică vânzării de bunuri de către RPL, spol. s.r.o, cu sediul social în Za riekou Nitrou 1490, Partizánske 958 01, Slovacia, număr de identificare: 31 42 22 84, înscrisă în Registrul Comerțului la Tribunalul Districtual din Trenčín, 19023 / R (denumită în continuare "vânzătorul").

 

CERTIFICATUL DE GARANȚIE

1.1. Vânzătorul garantează cumpărătorului că articolul nu are defecte la primire. În special, vânzătorul garantează cumpărătorului că, în momentul în care cumpărătorul a preluat articolul:

1.1.1. articolul achiziționat are caracteristicile convenite de părți și, în absența unui acord, caracteristicile descrise sau așteptate de cumpărător sunt în raport cu natura bunurilor și pe baza publicității vânzătorului și/sau a producătorului;

1.1.2. bunul cumpărat este adecvat scopului declarat de către vânzător pentru utilizarea sa sau pentru care este utilizat în mod obișnuit un astfel de bun;

1.1.3. articolul cumpărat este în cantitatea, măsura sau greutatea corespunzătoare;

1.1.4. este conform cu cerințele legislației.

1.2. Cumpărătorul este obligat să verifice în mod corespunzător bunurile acceptate, caracterul complet al acestora și ambalajul nedeteriorat, în conformitate cu certificatul de garanție.

METODA DE REVENDICARE

1.3. Drepturile cumpărătorului ca urmare a unei prestații defectuoase (denumite în continuare "reclamații") trebuie exercitate în conformitate cu prezentele norme privind reclamațiile.

1.4. Cumpărătorul are dreptul de a depune o reclamație la vânzător prin trimiterea acesteia la adresa Robel shoes str Unirii nr 1 , Santandrei, Bihor, la adresa de e-mail eshop.ro@robel.shoes sau nr.de  telefon 0762-223-880

1.5. Cumpărătorul este obligat să documenteze în reclamație data achiziționării bunurilor, în special prin prezentarea documentului fiscal corespunzător și/sau a cardului de garanție, sau într-un alt mod credibil.

1.6. Cumpărătorul nu are dreptul de a face o reclamație pentru un defect care a fost invocat în trecut, dacă i s-a acordat o reducere rezonabilă  prețului de achiziție a bunului/bunurilor.

1.7. Se consideră că o reclamație a fost depusă în mod corespunzător dacă bunurile revendicate sunt complete și dacă principiile generale de igienă nu împiedică reclamația. Cumpărătorul este obligat să predea bunurile revendicate curățate și în condiții propice de igienă, în caz contrar vânzătorul are dreptul de a refuza acceptarea bunurilor.

 

METODA DE REVENDICARE

1.8. În cazul în care vânzătorul a oferit o garanție de calitate în plus față de obligațiile legale (în special termenele legale), aplicarea acesteia este reglementată de prezentele Reguli privind reclamațiile, cu excepția cazului în care certificatul de garanție sau contractul prevăd altfel.

1.9. Perioada de depunere a unei reclamații începe în ziua în care bunurile sunt preluate de către cumpărător, care este menționată în documentul fiscal sau pe certificatul de garanție sau pe un alt document de acest tip.

1.10. Perioada de garanție pentru consumatori pentru bunurile noi este de 24 de luni.

1.11. Vânzătorul oferă o garanție cumpărătorului, care nu este consumator (adică pentru antreprenori), dacă acest lucru este menționat în mod explicit pentru bunuri.

1.12. În cazul bunurilor de consum, cumpărătorul are dreptul de a-și exercita dreptul de reclamație numai până la data marcată pe ambalajul acestor bunuri, dacă această perioadă este mai scurtă decât perioada specificată la punctul 4.3 din prezentele norme privind reclamațiile.

1.13. Cumpărătorul este obligat să notifice fără întârzieri nejustificate, după ce a aflat că există un defect al bunurilor. Vânzătorul nu este responsabil pentru extinderea defectului, în cazul în care cumpărătorul se folosește de  bunuri, deși cunoaște defectul.

1.14. În cazul în care cumpărătorul reclamă în mod legitim bunurile, termenul de reclamație nu se aplică pe perioada în care bunurile sunt în reparație și cumpărătorul nu le poate utiliza.

1.15. Vânzătorul este obligat să ia imediat o decizie cu privire la reclamație, iar în cazurile mai complexe, în termen de trei zile lucrătoare. Timpul necesar pentru o evaluare profesională a defectului nu este inclus în această perioadă. Vânzătorul este obligat să emită o confirmare scrisă către cumpărător, în care se vor menționa data și locul de depunere a reclamației, caracteristicile presupusului defect, metoda necesară de tratare a reclamației și modul în care cumpărătorul va fi informat cu privire la soluționarea acesteia. Reclamațiile, inclusiv corectarea defectelor, trebuie soluționate fără întârzieri nejustificate, în termen de cel mult 30 de zile de la data reclamației, cu excepția cazului în care vânzătorul și cumpărătorul convin asupra unei perioade mai lungi. Depășirea acestei perioade este considerată o încălcare a contractului. Vânzătorul este obligat să confirme în scris cumpărătorului metoda, decisă în prealabil, de soluționare a reclamației și durata acesteia. Cumpărătorul nu are dreptul de a schimba metoda de soluționare a reclamației,fără acordul vânzătorului, cu excepția situației în care metoda de soluționare aleasă nu este posibilă sau soluționată la timp.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version