FAQ - Întrebări frecvente
Cum comand? |
Plasarea unei comenzi este un proces foarte ușor. După ce ați adăugat produsele selectate în coșul de cumpărături, faceți clic pe coșul de cumpărături și selectați opțiunea „Finalizează comanda”. Apoi veți parcurge pașii necesari introducând numele, adresa, metoda de livrare și metoda de plată. |
Ce se întâmplă după finalizarea comenzii? |
După trimiterea comenzii, veți primi un e-mail de confirmare comenzii cu informații despre produsele comandate, adresa dumneavoastră de livrare și metoda de plată pe care ați ales-o. |
Care este timpul de livrare a mărfurilor? |
Timpul de livrare este de 4 - 6 zile lucrătoare. |
Pot comanda în străinatate? |
Bunurile comandate la robelshoes.ro pot fi livrate numai pe teritoriul României. Dar, magazinul nostru online este disponibil pentru Ungaria și Republica Cehă pe robel.shoes iar pentru Slovacia pe robel.sk. Așadar, oferim și opțiunea de a livra produsele comandate în Ungaria, Cehia sau Slovacia. |
Trebuie să mă înregistrez sau să îmi creez cont pentru a putea plasa o comandă? |
Nu, chiar și dacă nu doriți să vă înregistrați puteți plasa comenzi. |
Pot anula o comandă după ce am creat-o și am primit deja e-mailul de confirmare? |
Da, se poate, mai ales dacă, comanda nu a fost procesată. Pentru a anula comanda, este necesar să contactați magazinul nostru online direct la adresa de email eshop.ro@robel.shoes sau la telefon 0762-223.880. |
Cum pot modifica o comandă? |
Pentru orice modificare a comenzii dvs., contactați-ne cât mai curând posibil la adresa de email eshop.ro@robel.shoes , preferabil înainte de a expedia comanda. |
Cum îmi schimb metoda de plată dacă plata cu cardul nu a fost acceptată? |
Dacă plata cu cardul dvs. nu a fost acceptată, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail eshop.ro@robel.shoes sau la nr. de telefon la 0762-223.880 și vom fi încântați să vă ajutăm. |
Pot plasa o comandă prin telefon? |
Aceasta nu este o opțiune standard pe care o oferim. Suntem dispuși să ne asistăm clienții în a crea corect o comandă online, prin telefon sau e-mail. |
Unde aș putea afla starea comenzii mele? |
Tot ce trebuie să faceți este să ne contactați la adresa de e-mail eshop.ro@robel.shoes sau la numărul de telefon la 0762-223.880 și vă vom oferi informații mai detaliate despre starea comenzii dumneavoastră. |
Care este perioada de returnarea bunurilor? |
La noi pe robelshoes.ro termenul pentru returnarea produselor este de 30 de zile. |
Cum pot returna sau schimba produsele primite? |
Tot ce trebuie să faci este să dai clic pe acest link, unde vei fi îndrumat cum să procedați, atunci când doriți să returnați sau să schimbați produsele: Schimbul și returnarea mărfurilor | Robel.shoes (robelshoes.ro) |
În cât timp îmi vor ajunge banii în cont pentru produsele returnate? |
Banii vor fi returnați în contul dumneavoastră bancar în termen de 14 zile lucrătoare. |
Cum pot fi sigur că bunurile trimise către dvs. au fost livrate cu succes? |
Pentru orice întrebări referitoare la produsele returnate, ne puteți contacta și la adresa de e-mail eshop.ro@robel.shoes. Acolo vă vom oferi informații mult mai detaliate. |
Ce ar trebui să fac dacă am primit alte produse decât cele comandate? |
În acest caz, vă rugăm să ne contactați direct la adresa noastră de e-mail eshop.ro@robel.shoes sau la nr. de telefon 0762-223.880 Vă vom ghida spre pașii următori. |
Cum pot returna produsele? |
Puteți să le trimiteți la departamentul nostru DE RECLAMAȚII la adresa : Robel shoes, Str Unirii nr 1, Loc Sântandrei, 417515 Jud Bihor. |
Unde pot afla mai multe despre statusul reclamației mele? |
Vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail reklamace@robel.sk sau la adresa de e-mail eshop.ro@robel.shoes și vă vom oferi mai multe detalii cu privire la reclamația dvs. |
Mărimea pe care o doresc va fi disponibilă din nou, dacă pentru moment nu mai este disponibilă pe site? | De obicei nu. Pentru că toate produsele care se află în oferta noastră sunt în stoc. Aceasta înseamnă că, disponibilitatea ulterioară este limitată, pentru a crea spațiu pentru colecțiile noi. |
Pe cine ar trebui să contactez pentru a afla disponibilitatea unui anumit produs? |
Pe site-ul nostru robelshoes.ro, listăm disponibilitatea fiecărui produs. Dacă mărimea dvs. nu este disponibilă în prezent, înseamnă că a fost epuizată și este puțin probabil să fie readusă în stoc. Dacă doriți să verificați aceste informații, vă rugăm să ne contactați prin e-mailul nostru eshop.ro@robel.shoes. |
Trimiteți instrucțiuni de plată la transferul bancar? |
Plata prin transfer bancar pe robelshoes.ro nu este inclusă între metodele noastre de plată. Există posibilitatea de ramburs sau plata online cu cardul. Dacă există un motiv anume pentru care doriți să efectuați plata prin transfer bancar, trebuie să ne contactați la adresa noastră de e-mail eshop.ro@robel.shoes sau la nr. de telefon la 0762-223.880. Vă vom trimite datele noastre bancare pentru un transfer cu succes. |